Rubrik ?

Publicerad 2008-10-25 17:18:46 i Bilder,

Kom inte på någon bra rubrik.. Dålig fantasi just nu.
Skrev inget igår då jag knappt var hemma, känns som att jag aldrig är hemma nu för tiden. Det är dock ganska skönt, men ibland måste man vara hemma, typ för att städa, äta och umgås med familjen.. Som knappt heller är hemma :)
Igår var jag i skolan, hade uppsatsskrivning. Sen åkte jag till stan, köpte ett par trikåer till en i min grupp och hårnålar till mig så jag får upp mitt hår till TÄVLINGEN!

       

Sandra ringde, hon låg på sjukhuset och skulle ligga kvar över natten för hon hade opererat knät på morgonen. Jag åkte dit och pratade med henne, sen kom henne föräldrar dom var trevliga. Stackars Sandra som måste gå med ortos i 6 veckor! Hon som egentligen skulle få slippa den..



(Sandras ortos!)

Åkte till min söta gammelmormor Margit, hon var pratglad så jag var där i säkert 2 ½ timme. Men det är trevligt att sitta och lyssna på hennes historier, hon är ju snart 90 år så hon har en hel del att berätta om!

På kvällen kollade jag på Idol och såg på Bring It On, In It To Win It.

    

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela