Sämst!

Publicerad 2008-10-12 22:24:11 i Allmänt,

Åh jag är så dålig på att plugga, skulle verkligen behöva ett lov nu. Nedräkning är ju på G kan man ju säga. Imorgon blir det v. 42 sen är det v.43 sen v. 44 är det HÖSTLOV! Det är så efterlängtat.
Håller på och kämpar med psykologin, det är verkligen inge kul. Svårt är det och mycket text och allt, jag orkar helt enkelt inte. Jag blir glad om jag får godkänt på provet. Det kommer vara ruskigt svårt.
Nu ska jag fortsätta kämpa och känna hur dålig jag är.. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela