Sweet!

Publicerad 2008-10-19 11:20:43 i Allmänt,

Igår kväll noppade jag Äntligen mina ögonbryn.. Har nog inte noppat dom på snart två månader så de hade ju ingen form eller någonting. Nu är dom mycket finare tycker jag och jag känner mig lite snyggare, var tvungen att komplettera eftersom håret blev allt utom bra!

Snart ska jag åka iväg och träna, en vecka kvar till tävling. Scary! Har inte tävlat sen November förra året och innan den tävlingen hade inte jag tävlat på flera år.. Dumma uppehåll man ska ha tagit då. Well well, sitter och lyssnar på Lady Gaga. Hon är bra.

Efter träningen ska jag fixa present till Malin hon fyllde 19 år igår så idag ska hon ha middag med några som är för unga för att gå ut på krogen. Och jag är alltså en av dom! Jag blir 18 om 13 månader och lite till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela