Tårar som inte gick att stoppa..

Publicerad 2008-10-13 21:18:00 i Allmänt,

Inte min dag idag, kände mig inte alls redo för att skriva Psykologi prov idag. Hela dagen gick ju så gått som smärtfri hela dagen, trots oron i magen om provet..
När jag väl satt där försvann allt, eller det mesta kunde svara ordentligt på två frågor (?) Och jag hade pluggat, men hade jag verkligen förstått allt.. Satt och tänkte, tänkte och tänkte så de knakade i huvudet. Men det gick inte, runt omkring sig hörde man hur alla skrev som bara den och svarade på fråga efter fråga. Då kom tårarna, jag bara bröt ihop så jag satt och tänkte med tårarna rinnande ner för näsan och kinder, det droppade på hela frågepappret. Läraren märkte inte detta, tror inte det var så många som gjorde det.. Efter 40 minuter så orkade jag inte mer, jag gick därifrån lämnade de blöta papprena på bänken utan att titta på någon alls.

Blir så besviken på mig själv när det blir så här, folk som säger att dom inte kan ändå sitter dom och skriver så pennan glöder på proven (?) när man sen själv säger att man inte kan så säger alla bara att det är struntprat. Icke sa nicke idag var det inte så!
Så jag gick därifrån och kände mig värdelös och sämst, över ett prov. Javisst! Jag värdesätter skolan, det är bra men det är grymt kämpigt ibland. Nu är det ganska lugnt innan lovet det känns skönt.

Nu på kvällen har jag endast varit gymnastiktränare, jag var på dåligt humör och försökte så gott som möjligt att hålla en hyfsad glad min!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-10-14 18:25:35

men gumman!

Det verkar inte vara så bra med dig just nu. du ska veta att jag finns här för dig om du vill prata så är det bara att ringa eller vad du nu vill. Du får göra som du vill, men jag vill bara att du ska veta att jag står på din sida, vill att allt ska vara bra för dig.

skickar en tanke till dig nu! pussar

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-18 20:43:20

I know exactly how that feels :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela