TÄVLING IMORGON!

Publicerad 2008-10-25 21:08:42 i Allmänt,

Jahapp, snart kommer väl nervositeten. Imorgon är det tävling, gud vad kul det kommer bli. Har saknat allt med gymnastik så mycket och jag har kämpat som en tok och jag har nått mitt mål! Jag hade inte förväntat mig att vara så här duktig vid det har laget, trodde jag skulle kunna börja träna lite smått nu. Men jag har knäckt alla gränser gjort come-backs som "stjärnor" gör (Hanna Ljungberg, den ändå jag kom på som gjort samma operation som jag).
Ska börja packa ner alla trikåer, förträningskläder, vattenflaska och prylar till håret.. Typ HÅRSPRAY! Det är bland det viktigaste (efter själva tävlingskläderna) att ha med sig..

GLÖM INTE, att ställa tillbaka klockan nu ska det bli vintertid och man får sova en timme extra!

Min tävling börjar klockan 10.00 imorgon, samling i hallen 07.30. Känns bra.. NOT! Men men, jag ser fram emot det såå mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela