Tävling!

Publicerad 2008-10-20 21:33:46 i Allmänt,

Söndag den 26/10-08 har jag gymnastik tävling i Täljehallen i Södertälje. Kom och kolla! Mitt lag heter Trupp 2 Komet, coolaste namnet ever ;) hehe..
Det är alltså truppgymnastik och mycket kul att titta på! Måste iväg och köpa mig ett par svart trikåer innan dess.. Ååh jag kommer vara såå nervöös!





                                                                                                                                                                                      http://www.sgsf.se/

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-10-21 17:56:14

Det kommer gå bra BB :) Tyvärr kan jag inte komma eftersom jag är borta då.. men jag hoppas på dig :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela