Torsdag!

Publicerad 2008-10-23 12:37:08 i Bilder,

Idag är det torsdag. Har då bara en lektion i skolan, men jag måste ha lite hjälp med matten så jag ska gå på Studiepass. Hoppas det går bra för Sandra, hon håller på och skriver en uppsats vi egentligen ska skriva imorgon men hon ska opereras imorgon så hon fick göra den idag! Hon ska göra samma operation som jag. Usch, det gör ont!
Ska plugga lite idag, ikväll är sista träningen innan tävling.. Läskigt!

Så här ser jag ut idag!

Dagens outfit!

Nu ser man min hårfärg mycket bättre nu när jag fotat med en riktig kamera.. Vad tycker ni? (KOMMENTERA)

Jag är dock fortfarande inte nöjd, så jag vill fortfarande bli blond.. Så snart som möjligt.. Ska tona det ljusare och ljusare för mitt hår har redan blivit så slitet så de kommer gå av om jag ska färga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela