Trött och illamående..

Publicerad 2008-10-11 16:21:01 i Allmänt,

Idag har man segat som bara den, var gympatränare till sötaste barnen idag. Det gick bra, fast var inte allt för närvarande då jag hade föräldramöte ute i omklädningsrummet. Och herregud så föräldrarna var pratglada idag, men det var trevligt!
När jag kom hem var det bara att sätta igång och plugga, det har gått riktigt segt. Knappt kommit någon vart alls, men ska börja skriva in på datorn då kanske de går bättre. Orkar verkligen inte att sitta och skriva för hand just nu.
Jag är helt ensam hemma, vet ej vad jag ska göra för middag vill inte äta själv det är tråkigt.. Någon som vill göra mig sällskap? Är inte ens sugen på mat, jag mår illa.. Vet ej varför, men de struntar jag i. Kan ju vara tröttheten också. Har sovit som en gris inatt, knappt fått någon sömn alls.

Jag vill ha tips på bra låtar, ge mig gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela