Uppladdning = vatten + chips + sova!

Publicerad 2008-10-25 22:08:39 i Allmänt,

Sitter och äter lite chips, dricker vatten. Har packat klart allt tror jag. Ska upp imorgon bitti och duscha håret tror jag så det blir en bra uppsättning som håller. Måste ju ändå duscha efter tävlingen så då är det ingen idé att duscha hela kroppen.
Snart är det dags för sängen, måste ju sova ut. Däremot brukar jag ha väldigt svårt att koppla av när jag är nervös, ungefär som nu.. Tänker på tävlingen hela tiden att jag inte får ramla, eller få fel fot i inhoppet, eller göra fel i friståendet. Men jag ska stå upp, jag ska få rätt fot i trampetten annars ska jag köra ändå och jag ska göra rätt i friståendet. Det kommer gå bra!
Mamma ska filma, hoppas någon mer är med så den kan ta kort också! Så ska ni få se mig i gymnastikdräkt. Hoppas jag får min egna snart.. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela