Vilket flyt!

Publicerad 2008-10-06 23:56:04 i Allmänt,

Vilket flyt jag haft dom senaste timmarna, jag förstår inte varför jag pluggar bättre på kvällen än på dagen (?)
Men men, har svarat på 10 frågor av 12 på Akut Sjukvården, ska läsa lite till.. Ska försöka om jag orkar läsa allt och svara på de två sista frågorna, annars gör jag de imorgon på lunchen.. Det var lixom inte bara några sidor man skulle läsa, utan det var från s. 10 - 48 !!! Höhö, just nu ligger jag på s. 37.. Snart klar.. Men ögonlocken börjar bli tunga.. Måste läsa lite till..

God Natt sov gott!


Måste bara säga att jag haft många besökare idag, det är trevligt och bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela