Yes, jag kom med!

Publicerad 2008-10-09 22:15:09 i Allmänt,

Idag på träningen skulle min tränare ta ut 8 stycken som ska vara med på friståendet på tävlingen. Trodde inte att jag skulle få vara med, hade kanske en liten aning som reserv. Men hoppsan sa, och jag fick vara med! Dessutom så fick jag stå längst fram i första formationen.. Hehe, pirrigt! Men gud så glad jag blev, nu blir det träning träning här hemma. Trots platsbristen, men de får gå ändå :D

Nu ska jag plugga och göra mig iordning för natten, så jag inte försover mig imorgon. Haha! Börjar ju klockan 10.00 imorgon fett skönt..

Kommentarer

Postat av: Michelle

Publicerad 2008-10-12 13:44:26

Gud va kul :D grattis :) jag sa ju att du skulle komma med ;) träna träna nu så e´du helt klart med på tävlingen sen!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela