Bad-Hair-Day!

Publicerad 2008-09-29 16:25:19 i Allmänt,

Idag är ingen bra hårdag, det stog åt alla håll och kanter när jag vaknade. Kan bero på att jag gick och lade mig med fuktigt hår, men orkade inte föna. Sen måste jag försöka avvänja mitt hår med att inte tvätta det så himla ofta, då det resulterar fettigt hår hela tiden och dusch varannan dag. Det är för ofta!
Ska pröva duscha håret som Sandra, hon använder bara Eldorados Balsam. Det är tydligen bra för det har inga sulfater, silikoner, alkoholer och allt vad det nu är man inte ska ha i schampot eller balsamet.

Ni kan ju se i det tidigare inlägget att jag har uppsatt hår, därav Bad-Hair-Day!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-09-30 18:08:14

Det balsamet måste jag också prova, för jag vet verkligen hur en dålig hårdag känns.. :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela