Baskurs på Lillsved!

Publicerad 2008-09-08 19:46:11 i Allmänt,

Mellan Lördag och Söndag var jag på gymnastik-kurs Baskursen. Det var jätteroligt, långt ute på Värmdö (Lillsved) och det var en aktiv kurs så vi lekte en massa barnlekar gjorde hinderbanor, jobbade i grupper redovisade lite saker.. Och man fick hur mycket nya inspirationer som helst, nu kommer jag vara jätteduktig på att ta hand om barn och planera träningarna så de får en rolig, spännande och allsidig träning!
Kursen är en dag till det är på lördag!

På kursen träffade jag 3 nya kompisar, 2 stycken från GK Hermes och en från Gripsholmsgymnasterna, hur trevliga människor som helst.. De från GK Hermes tyckte jag skulle börja i deras lag men eftersom jag nyss bytt förening så hoppar jag nog över det!

Min helg har varit ganska tröttsam var helt utmattad på söndagen men hur rolig som helst, hoppas ni haft en lika underbar helg som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela