Bilder från Kryssningen!

Publicerad 2008-09-02 22:37:20 i Bilder,

Silja Galaxy, Båten jag åkte med!



LÖRDAG!

Utsikt från bordet vid Buffén, Vinflaskor.


        

Jag sitter vid bordet och väntar på mitt sällskap vid Buffén, syster 1 och 2 med respektive pojkvän!



Jag och Henke, Sophias Pojkvän. Sophia. (Henkes hand)

         

Valdemar Lovisas pojkvän. (Henkes hand). Och jag igen!

         

SÖNDAG!
Bakisdagen!

Jag och lillasyster Mathilda tog en promenad på däck medans alla andra låg och sov och mådde dåligt.

         

Vattnet är så underart att titta på!  Och vi mötte en annan båt på Åland!

        

Mamma och Pappa!

        

Grill House där vi åt godaste maten och denna bild får avsluta allt för den här gången!




Jag kan meddela att det var otroligt roligt, nästa gång jag åker på kryssning ska jag vara Myndig!!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-09-03 17:29:57

Nästa gång du far på kryssning får du ta med dig jag :D

Postat av: Svar till Tina!

Publicerad 2008-09-03 23:01:47

Jodå Stockholm de ska jag allt göra :D

Postat av: Malin

Publicerad 2008-09-05 16:44:06

Bilderna på dig är jättefina!! :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela