Dålig uppdatering!

Publicerad 2008-09-07 17:58:05 i Allmänt,

Det har varit dålig uppdatering nu i helgen för att, i fredags var jag i skolan, gick till Malin , gick till Melina, gick hem sminkade mig och bytte kläder åkte in till stan och gick på bio. Kom hem på natten och skulle upp tidigt på lördagen för att..
Igår skulle jag på kurs, Baskurs ute på Lillsved.. Är ju gymnastiktränare så jag var där lördag - söndag. Kom hem idag och var helt utslagen är det fortfarande..

Kommer lite roligare inlägg senare när jag orkat duscha och lite såå...
Hoppas ni har haft en superbra helg!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-09-07 19:14:35

å gick det bra? :)<3

Postat av: Svar till Lina!

Publicerad 2008-09-07 19:36:37

Ja det gick superbra, hur kul som helst också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela