En rolig dag!

Publicerad 2008-09-12 19:04:41 i Allmänt,

Idag har varit en rolig dag och roligare kommer den bli. Först skolan, endast tre lektioner och dom va faktiskt ganska chill.. Franskan va nice, rektorn kom och visade bilder från när hon varit på Madagaskar i somras. Folket pratar franska där så min lärare tyckte att hon skulle komma och visa lite. Det var mysigt, så vår lärare glömde bort läxan vi hade till idag. Men istället fick vi mer läxor tills på tisdag..
Direkt efter skolan gick jag hem en snabbis och laddade telefonen några minuter sen skyndade jag mig ner till tåget. Jag skulle ju åka in till stan med Tina.
I stan köpte Tina en röd jacka, (fotar den sen) och en ögonfransböjare. Jag köpte en tunika från GinaTricot till mamma för hon ville ha den!

Nu ska jag städa iordning mitt rum, sen ska jag och Tina gå ner till centrum och köpa lite godis till kvällen!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-09-13 00:08:31

Jag tycker vi haft en hemskt underbart rolig dag idag :) Puss på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela