Flickisar och Saltos!

Publicerad 2008-09-04 22:47:37 i Allmänt,

Woho, jag börjar känna mig lite modigare nu. Har kört snyggare flickisar, dom känns mycket bekvämare nu eller hur man nu ska uttrycka sig och saltosarna måste jag fortfarande jobba lite på.. Vågar lixom inte allt för mycket utan någon som passar och den personen måste jag också lita på!
En stor anledning till att jag är så feg är nog mitt knä också, har hänt att det gjort ont i någon landning och att det känt som att det varit på väg ur i led igen :/ Inte bra!

Annars gick träningen bra, fick se friståendet det var snyggt och bra musik men ganska svårt att lära sig.
Nu ska jag göra mig iordning för natten tror jag, jag är väldigt kissnödig så ett besök på toaletten är behövande nu!

Hoppas ni haft en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela