Fullt upp!

Publicerad 2008-09-01 16:38:27 i Allmänt,

Den här dagen är verkligen fullproppad med saker att göra, först var det skolan, sen var det bara hem och sätta sig och ta det lite lugnt för att sedan hinna plugga lite. Nu ska jag iväg och vara gymnastik tränare i 1 ½ timme. Ska bli roligt!
Sen är det bara att skynda sig hem igen för att fortsätta på läxorna. Det kommer bli en lång och jobbig kväll, har mycket att lära mig tills imorgon även fast jag redan kan det mesta.

Så här är det fullt upp, känns nästan lite stressigt när man vet att man måste hinna med så mycket.

Hoppas ni andra har en kanske lite lugnare och skönare dag än jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela