Helt vanlig tisdag..

Publicerad 2008-09-09 22:46:28 i Allmänt,

Min tisdag började segt imorse, lång skoldag även fast vi fick gå betydligt mycket tidigare från sista lektionen. Men min grupp var klar med rollspelet som vi ska spela upp nästa vecka så det var skönt. Trots det var det bara hem och stressa för att sedan skynda sig iväg på träningen! Och överlycklig som jag är har jag nyss berättat det i det tidigare inlägget!

Nu är det dags för natten, jag är übertrött nu!
Hoppas ni haft en superdag!
God Natt sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela