Jag blir tokig!

Publicerad 2008-09-01 22:57:29 i Allmänt,

Jag förstår verkligen inte vad som blir fel ibland när jag ska lägga in bilderna till datorn från mobilen, det står att enheten är upptagen och man måste vänta tills den tänkt klart. Det gör jag, uppdaterar sedan men det är bara vissa bilder som kommer fram, sen kommer samma ruta upp igen att enheten är upptagen. Ibland funkar det att bara uppdatera en gång ibland (som nu) funkar det inte alls.. Jag blir stentokig!

Och nu blir jag ännu mer tokig, en av våra trådlösa telefoner har dåligt batteri men vet inte vart den ligger någonstans. Måste hitta den annars kommer jag inte kunna sova! Ska göra ett sista försök med bilderna men ja, vi får ju se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela