Jag ger upp av trötthet!

Publicerad 2008-09-01 23:06:02 i Allmänt,

Nej det funkar inte alls, jag blir ju galen. Jag vill ju kunna lägga in bilderna på datorn! Får försöka med det där när jag har ork och längre tid på mig. Nu måste jag skyna mig till sängen det är en lång dag imorgon, börjar 8.10 och kommer inte komma hem förrän halv 10 för jag ska träna. Men träning är bra och skönt, då får man rensa tankarna lite och träffa kompisar! Jag älskar att träna!

Hoppas ni har haft en underbar dag, nu ska jag leta reda på den pipande telefonen sedan är det sängdags!
God Natt och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela