Jag klarade det!

Publicerad 2008-09-09 22:43:28 i Allmänt,

Äntligen, nu är jag så lycklig. Jag körde Rondat-Flickis direkt idag på träningen. Blev helt överlycklig, det är sekunderna precis innan man tycker det är helhemskt men när man väl kört så är det en helt underbar känsla!
Nu ska jag fortsätta i den här takten och lära mig att köra utan pass och möjligtvis två flickisar så jag kan vara med och tävla, eller Rondat-Flickis-Salto.. Förstår ni inte gympa snacket, be mig lägga upp en film så ska ni få se!

ÖVERLYCKLIG!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-09-10 22:00:56

fan vad kul linnea :D

blir riktigt glad för din skull, fortsätter du såhär så kommer du bli bäst :D <3333

Postat av: Svar till Lina!

Publicerad 2008-09-10 22:23:20

Tack sötnos! Kämpa på du med så kan vi bli bäst tillsammans ;) <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-11 21:49:58

ja, det låter bra :)

together we will take us to the top!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela