Jag orkar ingenting.

Publicerad 2008-09-24 19:37:59 i Allmänt,

Egentligen borde eller jag måste plugga, har prov på fredag och träning imorgon. Men jag har ingen ork, jag vill men orkar inte sitter bara och funderar på allt annat lyssnar på musik. Letar efter ny musik, allt för att tiden bara ska gå. Jag orkar inte har bara lust att gå och krypa ner i sängen och se på en film eller bara sova och vakna upp pigg och glad för att kunna plugga då men det funkar tyvärr inte så.

Idag på tåget när jag skulle åka hem från stan så va de en kille som satt mittemot mig, han satt och tittade på mig hela tiden då han inte sov och jag inte heller sov.. Och så fort jag tittade på honom så tittade han bort, riktigt gullig. Tihi, flirt på tåget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela