Jag pluggar, mamma pluggar!

Publicerad 2008-09-22 22:57:51 i Bilder,

Hehe, det är så himla roligt när både jag och mamma sitter och pluggar.. Hon är bara barnskötare så hon håller på att utbilda sig till Förskolelärare och jag kommer gå ut skolan innan henne! Lite kul..
Det är dock inte allt för kul när hon frågar mig vad Interkulturella perspektiv och Postkoloniala teorier betyder, det kan ju inte jag..  Fast mamma förstår inte alltid allt jag frågar henne om heller så :) Det går  väl jämt ut!
Då frågar man moster om hjälp istället då hon är Fysiker, det var ju hon som hjälpte mig med Matten i lördags.


En flummig bild på mig från kryssningen!

Jag känner mig lite flummig pga trötthet, därför blev det en lite gammal och flummig bild från kryssningen!

(Bildbrist, ge mig en ny kamera eller 8:e december!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela