Jobbigt när man inte förstår!

Publicerad 2008-09-01 22:47:35 i Allmänt,

Nu har jag varit tränare för de små liven, dom var duktiga idag och vi börjar få lite pli på dom. De är lite skrikiga, så man måste lugna ner dom och få deras uppmärksammhet hela tiden, men de ska nog bli bra så småningom. Får man hoppas på i alla fall!

Efter det var det bara att åka hem igen, äta ogod middag Pulvermos och Falukorv (?). Inte favoritmaten direkt men ätbart.
Sedan var det bara att slänga sig över alla läxor jag var tvungen att göra, jag började med att försöka mig på Matematiken men det gick åt pipsvängen så jag slängde iväg boken och tog tag i Akut Sjukvård, den var faktiskt lite intressant. Sen renskrev jag Rättskunskapen jag ska ha förhör på imorgon och Franskan orkar jag inte ens plocka upp. Nu räcker det för ikväll, mamma kunde inte hjälpa mig med Matematiken och jag är alldeles för trött för att tänka just nu.
Skulle inte sitta fel med ett mattesnille som kunde hjälpa mig just nu, en stor bamsekram skulle jag inte heller tacka nej till!

Nu innan jag ska sova ska jag försöka få in bilderna från kryssningen.
Ursäkta för sluddrigt inlägg är superdupertrött!

Kommentarer

Postat av: Michelle

Publicerad 2008-09-02 16:01:49

Du kunde ju ha komit över och bett om hjälp eller ringt eller så.. jag hade kanske kunnat hjälpa dig ju :P

Postat av: Tina

Publicerad 2008-09-02 17:12:29

Jag är ju ett mattesnille, OCH dessutom skulle jag kunnat gett dig en bamsekram :) haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela