Kalas!

Publicerad 2008-09-27 20:47:17 i Allmänt,

Dagen började med att träna mina allra minsta småbarn som är 3 och 4-5 år. Det gick fint, dom är så duktiga!
Sen var de bara hem och börja städa lite, duscha, hjälpa mamma i köket sen kom hela släkten (nästan iaf) och vi åt massa mat och gott. Nu står magen i åtta hörn. Till middag blev det Potatisgratäng och något kött med rödvinsås, sen blev de ost och kex. Till efterrätt var det någon kaka/tårta alltså kladdkaka med något kladd på, mycket gott! Det fanns även lite bullar och kakor man kunde äta på.

Sprang runt och fotade med storasysters kamera en Nikon D40 tror jag de är.. Vill också ha en sån, men de är så jobbigt när man ska ha med sig den. Så jag ska börja med att fixa mig en digitalkamera sen kanske de blir att fixa sig en Systemkamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela