Lång och intensiv dag!

Publicerad 2008-09-02 22:03:22 i Allmänt,

Den här dagen har varit rusktigt lång och intensiv. Inte en lugn stund har man fått.. Knappt i alla fall.
Dagen startade med att väckarklockan ringde 06.00, så då va det upp i duschen, äta fruksot och fixa sig.
Sedan gick jag till skolan, småpratade lite med Sandra. Sen var det Franska, fick ytterligare en bok och en skiva men den första boken ska vi lämna tillbaka på fredag, sen var det Matematik och läxförhör det gick sådär, Rättskunskap efter det och likaså där var det läxförhör. 12.20 Äntligen en efterlängtad Lunch!
Hela eftermiddagen hade jag Akut Sjukvård, det är faktiskt riktigt intressant. Min lärare har tidigare jobbat inom ambulansen och sjuksköterska så han är riktigt bra!

Efter skolan skyndade jag och Sandra hem till mig slängde in mina böcker hemma sen åkte jag till träningen köpte middag på vägen som bestod av en Ost/Skink Baguette, en Kexchoklad, två Äpplen och en Loka citron.
Träningen gick super bra körde n ä s t a n Rondatt - Flickis direkt, men istället fick jag som "läxa" att gå hem och tänka och drömma om att jag gör det, sen nästan vecka SKA jag köra direkt och sluta fega!!

Hoppas allt är bra med er, ska göra ett nytt dumt försök med att ladda upp bilderna från mobilen vilket känss förgäves..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-02 22:33:04

åå vad kul, jag är glad för din skull :)

det är klart du kommer att klara flickisen det är bara att ge sig f-n på att man ska gör det så gör man det, jag vet att du kan och att du vill! <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela