Lätt att drömma mig bort!

Publicerad 2008-09-18 16:35:02 i Allmänt,

Nu har jag suttit i flera timmar här vid dator och kollat på oändligt många Idol-auditions, och därmed har jag också faktiskt glömt bort att plugga.. Har lite att göra till imorgon.. Mest läsa lite saker, men är inte allt för säker vad vi hade för franska läxa.. Åh blir så arg på mig själv och nu är jag alldeles för trött för att plugga.. Ska vänta på maten sen byta träningskläder.. Ska ju iväg på träning om 1 och en kvart..
Snacka om guldfiskminne eller en aning lätt att drömma sig bort bland musiken och teknikens värld!

Hoppas ni har bättre minne än jag har ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela