Läxor!

Publicerad 2008-09-04 15:11:43 i Allmänt,

Ganska lugn dag än så länge, jag var jätteseg imorse när jag skulle kliva upp kom upp efter ett tag. Var i skolan 1 och ½ timme, gick hem en sväng och åt filmjölk med solrosfrön, linfrön, russin och lite socker och kanel på. Mycket tuggmotstånd inte det godaste men hade idé brist på lunch. Det där är lite smånyttigt också!
Sedan gick jag tillbaka till skolan, skrev nästan klart min laborationsrapport och så räknade jag matte. Nu är jag stolt. Har dock fortfarande franskan kvar.. Men den ska jag strax börja med.

Nu sitter jag och försöker hitta gymnastiktränare som kan träna mina barn på lördag jag och den andra tränaren kan inte komma så det är bara hjälptränaren som är där... Måste hitta två till som kan hjälpa till!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-09-04 17:14:45

JAG KAN TRÄNA DEM!!!! Haha, INTE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela