Lite trög..

Publicerad 2008-09-03 23:00:47 i Allmänt,

Hehe jag kanske är lite småtrög men det går framåt.. Ett av mina fina glas gick sönder de bara välte och gick av :( Lite tråkigt dom är så himla fina!
Nu har jag fått in allt jag ska ha i min BILLY-hylla, nu är det bara högen med kläder och allt annat som ska tas om hand. Men det är snart gjort, sen blir det lite foton med mobilen, kan fixa med kameran lite senare om det inte redan finns laddade batterier.. Hm, vi får se, eller ni får se sen :)

Snart så..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela