Mamma Mia!

Publicerad 2008-09-08 19:40:08 i Film,

I fredags var jag på bio med Linnéa P, en av alla dessa Linneor jag känner! Det var hur kul som helst, vi såg på Mamma Mia.  Har ni inte sett den se den! En stor rekommendation från mig och alla andra jag känner som sett den, man blir helt medtagen och sitter med och sjunger till och med! 
Efter bion så åkte vi till Söder, där på Medborgarplatsen hade som en tävling "Last man standing". Den som stod längst och höll handen mot den röda "väggen" fick resa hur mycket den ville under ett helt år med en kompis. Se bild!



Efter det träffade jag min klasskompis Timmy som fyllde 18, han var ganska onykter... Kan ju säga så här att idag kom han inte ens ihåg att han träffat mig, det var lite roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela