Måndag, första veckodagen!

Publicerad 2008-09-22 22:49:44 i Allmänt,

Idag är det MÅNDAG, en ja vad ska man säga en nystart på en ny vecka.
Ganska lugn dag förutom att jag hade sådan mensvärk att jag knappt kunde gå eller stå så det fick bli ett besök till skolsyster och be om tablett. Sen gick det över på någon halvtimme..
Jag och Sandra blev klara med våran engelska text om Irländska (Iriska), sista förberedelserna blir på onsdag och nästa måndag redovisning.
På Psykologin satt jag upp och nästan sov, jag hörde fortfarande vad alla pratade om men jag var som i min egna lilla värld.

När jag kom hem var jag hungrig och åt en massa, tyvärr lite onyttigt.. Mensens fel, ha!
Sen blev de att gå ner till gympahallen och träna de stora småbarnen och jag fick en god nyhet av en annan tränare. Hon skulle ge oss massa nya barn för hon hade 27 stycken i sin grupp medan jag har 13 barn i min grupp!! Så hon skulle ge mig ungefär 7 stycken. Jag blev glaad!

Middag när jag kom hem, sen plugg som vanligt. Michelle kom förbi och var här länge vi åt lika chokladkaka som pappa köpt. Det var gott! Man behöver sig en extrakick när man pluggar.

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela