Min helg!

Publicerad 2008-09-14 22:34:47 i Bilder,

I fredags var jag i skolan, direkt efter skolan åkte jag in till stan med Tina. Vi letade efter en jacka till henne och en sådan hittade vi. En röd söt sak! Sen så köpte hon en ögonfransböjare också.
Efter stan åkte vi hem till mig, då var lillasyster klar med middagen. Korv och pommes, gott!
Senare på kvällen gick vi och köpte chips och godis, vi skulle se filmen "En på miljonen" på tv. Den var ganska bra, lite smårolig. Sen började jag och Tina fota en del och bytte kläder, sminket fick ligga på hyllan den här gången.
 Vi har alltid otroligt kul tillsammans!

Klänning!




Stylade by me!

                  

Tack för en otroligt trevlig kväll!




På lördagen var det dags för sista kursdagen i Baskursen, äntligen är den avklarad känns oerhört skönt.
Kursen bestod av lekar, dans, teori, avslappning, hinderbana och utdelning av Intyg! (Kan fota det senare)
Efter kursen var det time att träffa Malin, efterlängtad var hon. Vi har inte umgåtts sen någon gång i somras eller till och med innan sommaren. Uscha så får det inte vara!
Jag och Malin gick och åt på Taco Bar i Kungshallen, det var mys. Tog sedan en promenad därifrån genom Gamla Stan - Slussen - Söder. Sen var det hemresa!
Hemma satt vi vid datorn, jag masserade Malin och sen så bara chillade vi tills hon skulle ut och övningsköra med sin pappa.

Malin!



(Bilden är från innan sommaren någon gång!)


När Malin gått så satt jag kvar vid datorn och mådde dåligt, min mage var helt knas och bråkade med mig hela dagen. Typ lite halvt magsjuk! No good.

Idag söndag har jag mest gått runt och degat och mått grymt dåligt. Tog en promenad ner till centrum för att kolla om Biblioteket var öppet för mamma ville veta, men det va det inte. Sen gick jag förbi Malin sen hem för att träffa Michelle som varit bort i Turkiet en vecka. Hon kom hem brun och med en parfym till mig! (Bild senare)

Så idag har varit en sjukdag, nyser hela tiden, magen är skum, illamående och frossa till och från. Känns peppande att gå till skolan imorgon, eller inte! Jag vill inte vara sjuk!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-09-16 15:01:37

Herregud Linnéa, det var hemska bilder du la upp.. jag ser ju helt påverkad ut. Usch. Och på den andra är det ju jättevackert att det är som två vita fläckar på mina bröst. Men men.. jag överlever väl :)



Annars måste jag säga att jag haft det otroligt trevligt med dig BB! :D Underbart sällskap!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela