Min Onsdag!

Publicerad 2008-09-04 00:23:40 i Bilder,

Min onsdag började tidigt, hade lektioner till klockan 11:30, sen åt jag lunch med Sandra.
Sedan gick vi till stationen, hon skulle hem och jag skulle in till S:t Eriksplan på sjukgymanstik, min sjukgymnast har bytt ställe så då flyttade jag med henne dit. Det gick bra förutom att hon typ dödade mina ben, och så var jag ganska trött från gårdagens träning också.

Efter det åkte jag in till Centralen för att gå in på AkademiBokhandeln! Där köpte jag;



En svart mapp med grå streck och med massa olika fickor i superbra, 79 kr.

En almanacka, 79 kr.

Rutigt kollegieblock, 25 kr.



Efter det besöket åkte jag hem, hemma åt jag middag och idag serverades Spagetti m. köttfärssås. Sen fixade jag och pappa mitt rum, han åkte iväg och köpte ny vitrindlrr eftersom ena inte passade.. Sen gjorde jag och Michelle en laboration, tittade på Idol. Jag bytte lakan i sängen bäddade, ficade iordning alla saker. Här kommer bilderna!



En del av röran som var innan allt blev klart!

        

Det första man ser när man tittar in i rummet från dörren!

               

Ungefär lite så här ser det ut nu, Vit BILLY-hylla, min fina tavla, och de två nys silvriga hyllorna!



Är det någon som vill ha GB - badbollar, har fem stycken. Tog med mig dom från jobbet i somras fanns ett helt lager med såna. Hojta till om ni vill ha en, jag har inget att ha dom till!





Dom är ju oöppnade också! =)


Nu är det sängdags för mig, uscha det har blivit alldeles för sena kvällar den här veckan. Inte bra alls!
* GOD NATT! *

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-09-04 17:13:30

Härligt, det ska bli skönt att sova i ditt rum framöver :) haha.

Postat av: Lina

Publicerad 2008-09-04 20:51:19

men gud det blev ju verkligen jättefint, du vill inte byta rum med mig?? :P haha

nu får vi hitta ett datum då vi kan träffas och jag kan få se ditt fina rum :)

Postat av: Svar till Tina!

Publicerad 2008-09-04 22:42:36

Det ser jag fram emot :D höhö :)

Postat av: Svar till Lina!

Publicerad 2008-09-04 22:43:13

Jomen visst det får vi allt göra.. Är ganska upptagen men vi får klämma in det någon dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela