Nu är allt på plats!

Publicerad 2008-09-03 21:28:01 i Allmänt,

Så där ja, nu är ÄNTLIGEN ALLA mina nya mölber helt ihopmonterade och på plats!  Nu är det bara alla mina grejer som ligger i stora ICA och COOP - kassar som ska plockas upp och rensas lite. Vissa saker kanske jag skickar upp på vinden.
Så jag hoppas att jag kan få upp det här lite snabbt, så ni kan få se hur det ser ut som jag lovat för ganska länge sedan. Men som sagt det har blivit fördröjningar då allt inte passar ihop!
Nybäddad säng har jag också, ska bli skönt att krypa ner där ikäll.

Skriver senare, hoppas ni haft en bra dag för det har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela