Onsdag = Träningsdag!

Publicerad 2008-09-10 20:42:19 i Bilder,

Onsdagar är seriöst värsta träningsdagarna för mig.. Jag har sammanlagt 3 lektioner i skolan (ibland 4), en av dom är Idrott. Aktiv som jag är så är man alltid med, eller så mycket jag kan iaf då jag fortfarande inte är helt bra i knät. Direkt efter skolan åker jag in till S:t Eriksplan för att gå på sjukgymnastik, likså där tar jag i som en björn och man blir ju grymt svettig och är helt slut på eftermiddag/kvällen sedan.
Sen är det ju så att jag tränar på tisdagar och torsdagar också, så jag tränar 4 gånger på 3 dagar! Ändå är jag inte fullt så muskulös som man kan tro, det är nog pga av att jag inte kan köra ordentligt för knäts skull.
Men man kan ju inte påstå att jag är en hemmasittare som sitter vid datorn och tv:n hela tiden och smäller i mig en massa läsk och godis =)




Bilden bjuder jag på, den är från kryssningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela