Orientering på Lida!

Publicerad 2008-09-18 14:04:50 i Bilder,

Imorse blev man väckt av en ringande mobiltelefon, det var Sandra.. Hon fick tydligen skjuts till mig av sin far så hon skulle slippa åka kommunalt. Så då var det bara för mig att gå upp.
Jag åt frukost och en timme senare bar det av till Friluftsgården Lida. Syrrans pojkvän Henke skjutsade oss dit :) Tackar!
Vi va först där, men allt eftersom droppade det bara in fler och fler.

Jag och Sandra hade redan innan valt vilken bana vi skulle springa, den Medel Svåra. Den var tillräckligt svår för oss och våran start-tid var 9.01 slut-tid 9.59, alltså sprang vi på bara 58 minuter! Stolta!

Efter orienteringen skulle man göra en svensk uppgift, vi åt först gjorde den sen. Gick hem därifrån sen som man var tvungen att göra. Det var roligt!

Sandra äter!

Orientering på Lida!


Sandra och Jag, snygga efter en tur bland svenska skogar!

Orientering på Lida!


Nu är man helt mör i benen, dessutom har jag gymnastikträning ikväll. Sköönt!
Tack Sandra för en helt underbar dag i skogen med dig, hur kul som helst. Du och jag är gjorde vinnarskallar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela