Resultat!

Publicerad 2008-09-08 19:50:46 i Allmänt,

Hade första träningen efter Baskursen med mina barn idag, gjorde övningar jag lärt mig där och det gick hur bra som helst. Dock är det ganska få barn så det är lite jobbigt.. Ska prata med ordförande så hon kan fixa in fler, det ska vara gymnaster som ska komma men dom kommer inte..
En viktig sak jag lärde mig på kursen var att man måste ha TÅLAMOD, det är jätteviktigt så man inte skyndar fram allting bara för att man vill att de ska bli bäst. Det ska vara roligt också! Men man börjar redan se vissa framsteg och det ÄLSKAR jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela