RONDAT - FLICKIS - FLICKIS

Publicerad 2008-09-23 22:42:29 i Allmänt,

JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD, jag körde Rondat - Flickis - Flickis på träningen idag. Och mina tränare tycker dom ser superbra ut så nu ska jag bara lära mig att körs utan pass så jag får vara med och TÄVLA! Jippie!
Man blir så himla lycklig när man klarar något nytt, för det första får man adrenalinkick och det är underbart man går och hoppar, skakar och är hur glad som helst. Och det gick inte bara bra på tumbling idag, det gick ju bra på trampetten också. Mina frivolter börjar få höjd, bra utspark och bra landningar. Kör jag dom riktigt bra och det blir ett tävlingsvarv kanske jag får vara med på det också!

JAG ÄR LYCKLIG!


En länk till youtube.com så man ser vad rondat - flickis - flickis är, dock kör jag endast två och avslutar inte med en bakåtvolt (salto, som killen på filmen gör.

http://www.youtube.com/watch?v=M6Twc3oMGyM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela