Shopping!

Publicerad 2008-09-26 23:54:01 i Allmänt,

Idag har jag Äntligen köpt den efterlängtade jackan, det blev också en sjal och en t-shirt.. Inga foton än så länge jag är alldeles för trött för det just nu. Dom får komma imorgon, då kanske de finns en vettig kamera att ta kort med också! Släkten kommer ju.
Allting shoppades på H&M och jag var i staden med Michelle min Bästis, det var kul. Hon köpte ett par lila strumpbyxor, dom var fina.
Strax innan vi skulle åka hem så började vi känna oss lite småhungriga, så vi tänkte att en sväng in på donken skulle sitta fint och typ bara köpa en hamburgare eller så.. Men istället gick vi till Hötorgshallen och gick och provsmakade massa nötter, choklad och mexicana chips eller vad de nu var. Sedan gick vi in på Hemköp för Michelle skulle köpa gurka till sin mor, och där inne fanns det också provsmak. Först var det någon brödbit men någon mindre god mjukost, sen var det någon stekt röra med korv, potatis och soltorkade tomater. Det var gott! Så det fick bli vårat lilla mellis, dessutom var det GRATIS!

Ikväll har jag och Michelle tittat på "Ett Monster till Svärmor" på kanal 5 med mina föräldrar. Vi har också smällt i oss en massa godis, usch nu mår jag inge bra. Jag har en tendens till att alltid äta för mycket godsaker. Dåligt dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela