Sjukgymnastiken snart slut..

Publicerad 2008-09-17 21:03:19 i Allmänt,

Idag på sjukgymnastiken fick jag goda nyheter men ändå lite tråkiga.. Nästa onsdag ska jag gör "Knä examen". Jag ska göra 6 månaders-tester för att se om mitt knä är så gott som bra. Klarar jag det så kommer jag inte behöva gå på någon mer sjukgymnastik, klarar jag det inte får jag fortsätta ett tag till.
Sen ska jag få börja små köra vissa framåt varv på gympan :D Det ska bli spännande.. Men ska inte börja köra frivolter och så förrän när jag ska på läger upp till Gävle, där finns kuddgrop så då ska jag köra ner i den för att träna på att släppa ut volten ordentligt. Det är inge bra att släppa ut den för tidigt, då är det lättare att skada knät.
Kommer sakna min sjukgymnast Anne, hon är så himla gullig! 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-09-17 22:50:28

å, när ska ni till gävle?

Postat av: Svar till Lina!

Publicerad 2008-09-18 13:23:30

3-5 oktober :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela