Sköönt!

Publicerad 2008-09-19 14:41:43 i Allmänt,

Idag blev det en kortare skoldag än förväntat, skulle sluta 14:50, fick istället sluta 13:50. Lyx!
Min franska lärare (som även är min svensk lärare) skulle på en föreställning så hon hann inte ha lektion med oss. Dock så gav hon oss massa pappren med grammatik-uppgifter som hon speciellt påpekade till mig att det var extra viktigt och mycket bra om jag gjorde dessa uppgifter. Det är så himla kul när man blir utpekad av en lärare! I love it, NOT!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske plugga för att bryta den obrutna trenden och fortsätta denna trend med att just plugga. Oj sluddrigt, jag är trött trots min nästan 10 timmars sömnen.. Men känns skönt att ha tagit igen lite från veckan då jag knappt sovit ett dugg.

Vad ska ni hitta på i helgen? För min del blir det att plugga med moster och en massa gymnastik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela