Step Up To The Streets!

Publicerad 2008-09-19 17:23:11 i Film,

Det blev att titta på Step Up to The Streets, den filmen är bara så bra. Ni måste se den!
Nu ska jag vänta på att middagen ska bli klar och få svar från Tina om hon vill umgås ikväll, annars kommer jag sitta som en hösäck framför datorn.. No fun at all.
Imorgon ska jag få träffa min minsta småbarns gymnaster, det ska bli jätteroligt. Dock måste jag lära mig en massa nya namn och det är jag inte alltid bäst på. Så jag måste planera vad vi ska göra på träningarna imorgon.. Ska ringa Maria och fråga hur mycket dom kan, så jag vet vad jag kan planera in!
Så det blir upp och hoppa tidigt imorgon, klockan kommer ringa halv nio!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-09-19 17:41:31

Din kompanjon Tina är alltid redo för en trevlig kväll med gott sällskap :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela