Tina har anlänt till NB 40!

Publicerad 2008-09-19 19:02:11 i Allmänt,

Nu är Tina finally here :D Kom och störde i middagen, haha ingen fara de va roligt! Men nu sitter vi här och letar fram bra musik, men vi har så olika stilar så när jag tycker de är bra håller Tina för öronen och när hon tycker de är bra håller jag för öronen =) Men men, palla vara likadana. Vi är roliga och knäppa på vårt sätt det tycker vi är bra!
Vi ska förmodligen inte se någon film ikväll, det blir Sing-A-Long, Extra Extra och Singing Bee på TVn istället! Fiinemang!

Nu ska jag fortsätta vara social, bilder kommer under helgens fina gång!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela