Tisdagar är låånga dagar!

Publicerad 2008-09-16 23:43:23 i Allmänt,

Som ni kanske vet sen tidigare är Tisdagar oerhört långa dagar, skolan börjar 8.10 och slutar 15:20, sen är det hem fort slänga i sig något att äta sen åka iväg till träningen. Till och från träningarna sitter man och pluggar så mycket som man orkar, när man sedan kommer hem igen äter man och pluggar ännu mer! Exakt så har min tisdag sett ut!

Men känner mig lite smånöjd att jag pluggat nu, eftersom jag inte fick något gjort igår!
Orkar inte kommentera träningen med något långt, så det gick skitbra i början sen blev det bara pannkaka av allt ihop. Nästa gång hoppas jag det går bra hela vägen, jag är ju trots allt grymt envis.

Sängen kallar, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela