TV4 i skolan!

Publicerad 2008-09-24 17:11:21 i Allmänt,

Idag så blev det ingen Psykológi lektion, eller ja bara 20 minuter. Vi fick veta att vi var en av de utvalda klasserna att vara statister under ett reportage. Björn och Jakob i min klass blev då intervjuade och jag syntes aldrig i bild. Så jag satt mest där och tittade på! Här är länken till klippet:

http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=662474&treeId=902001&renderingdepartment=2.757

Loggan på TV4 bil.

Självklart gick ju både Björn och Jakob och skröt om att de nu var Tv-stjärnor!

Efter skolan va de sjukgymnastik, sen letade jag efter en jacka men alla är fula eller så sitter dom dåligt eller är för små. Det finns verkligen ingen jacka som jag kan ha.. Har inga pengar nu ändå men man vill ju ändå hitta någon man vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela