Tvättmaskinen!

Publicerad 2008-09-11 23:29:43 i Allmänt,

Tvättmaskinen gick sönder i förrigår, den började lukta bränt över hela huset så vi var tvungna att stänga av den mitt i en tvätt.. Så igår fick pappa springa fram och tillbaka till Grovtvättstugan och tvätta där.. Men idag så kom det en nisse och fixade maskinen, det var kretskortet som hade brunnit.. Scary, ni ska få se bild på lite sot :)

Så här ser min tvättmaskin ut! Fin va ? :)



Så här sotigt var det under ytan, något hade brunnit!



Och så här ser det ut i tvättmaskinen när man tagit bort "locket"!



Det var kretskortet som brunnit upp lite grann, så nissen kom och bytte ut det sen funkade den lika bra som innan!



Skrev det här inlägget innan träningen skulle egentligen laddats upp då, men vad tror ni händer ?
Internet laggar och stängs av, jag blev lite på tvären och gav upp, hade trots allt lite brottom. Missade tåget så pappa fick skjutsa mig till hallen. Träningen var ganska soft, körde mest trampett sen fick jag lära mig lite av friståendet :)
SVÅRT
men ROLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela