Batteri tomt

Publicerad 2009-08-17 18:49:10 i Allmänt,

Japp, det visade skärmen på kameran nu (typiskt) när jag äntligen tänkte ta mig lite tid och lägga upp lite bilder från den senaste tiden då jag knappt uppdaterat något över huvud taget. Men jag antar att det får vänta till senare ikväll/inatt. Måste ta mig tid och uppdatera lite saker nu innan skolan börjar (på torsdag), dock har jag en väldigt kort dag då så jag kommer ju ha bra mycket tid över då också!

Idag har jag varit hos tandläkaren min och lagat en tand, himla bra dom har när de skckar ut sms dagen innan man ska dit som påminnelse. Riktig tur det för jag hade det inte uppskrivet någonstans, ganska slarvigt av mig men jag kom dit ändå! Efter tandläkaren gick jag hem till Tina, det var jätteroligt att få träffa henne igen då hon har varit borta mer än halva sommaren som vanligt. Hon är alltid uppe i de Norrländska skogarna och yrar runt bland myggen, men det älskar hon så det är klart hon ska få vara där.

Jag väntar faktiskt på Tina nu också undrar vad vi ska hitta på när hon kommer hit.. Får se vad som händer!


Bild på mig, lillasyster och äldsta storasystern.
 Detta är när vi var på min fasters bröllop uppe i Piteå!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-17 21:31:28

vad fina ni är =)

Postat av: Tina

Publicerad 2009-08-17 22:54:59

Tack för idag min sol! :)

Postat av: Svar till Tina!

Publicerad 2009-08-17 23:04:41

Tack själv! =)

Postat av: Nicole ( OnlyNicole )

Publicerad 2009-08-22 18:54:01

Fina ni är alla 3 ;)



Ps. http://onlynicole.blogg.se/2009/august/modeller-sokes.html#comment Ds.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela