Bättringsvägen!

Publicerad 2009-08-21 21:42:03 i Allmänt,

Äntligen så kan jag säga att jag fatiskt mår Helt OK! Både i förrigår och igår så var det rena plågan att bara ligga i sängen och knappt kunna göra något själv. Mormor fick ta hand om mig igår för jag kunde absolut inte vara ensam hemma, i början av dagen så låg jag bara sängen och blev i stort sett matat. Så dålig var jag, men blev bättre och bättre under dagen. Idag när jag vaknade mådde kände jag mig mer som en människa och det kändes riktigt skönt. Idag har jag kunnat äta ganska normalt, hostan är på väg att försvinna och jag har allt mindre halsont. Wohoo!

På måndag blir det att gå till skolan men måste först iväg och införskaffa mig lite kollegieblock, pennor, stift och en almanacka. Jag som skulle iväg och köpa det i tisdags eller onsdags men jag har ju varit sängliggandes sedan dess och missat två första dagarna i skolan. Visserligen har det inte hänt så himla mycket vad jag har förstått men ändå, inte kul att komma till skolan någon dag senare än alla andra. Jag som aldrig brukar bli särskilt sjuk.. Jaja, det blir ju min tur någon gång också...

Nu ska jag kolla vidare på Friidrotts VM!
Ha en fortsatt trevlig kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela