Fotograferade under Ung08!

Publicerad 2009-08-17 18:59:06 i Bilder,

Ung08!

Jag och Lina blev fotograferade under Ung08 förra veckan, eller det stog några fotografer som man kunde gå fram och fråga om man fick bli fotograferad. Så vi fick ställa upp som frivilliga modeller.
Ärligt talat så tycker jag bilderna inte alls blev särskilt bra, väldigt grådaskiga och tråkiga. Det kan ju bero på att jag inte alls kände mig på humör för att vara med på kort heller, men ja bilderna blev rent av tråkiga.
Bilden på oss tillsammans blev i alla fall okej enligt mig.

Kommentarer

Postat av: Mini

Publicerad 2009-08-17 21:33:49

Du är som ett plåster Linnèa. du är alltid nära och bra =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela